Lokasi Gathering Reunion Kali Ke-2 2009

sembang2

Sunday, August 3, 2008

Radziah's Family







Assalammualaikum,

Ingat tak akan budak perempuan comel dan bermata bulat ni... akhirnya dapat juga aku hubungi radziah pada hari khamis tempoh hari.. setelah sekian lama mencari2.. Sekarang ni dia tengah berbadan dua.. dan akan meletup dalam hujung bln syawal nanti. Erm tak dapat lah dia join kita reunion nanti sebab dalam pantang..



Radziah telah melansungkan perkahwinan pada tahun lepas nanti aku akan update tarikh dia.. Kini menetap di Damansara.. Erm yang paling aku lupa sangat2 rupanya dia same sek ngan aku dulu kat SMKP hehe.. satu kelas lagi mase form 4.. cmne aku bole lupa ek.. sorry la radziah.. yala masing2 dah ada geng masing2.

Gambar kahwin ni aku ambil dari friendster husband dia hehe.. sebelum tu dia memang nak bagi gambar tapi dah kebetulan ada ni aku pun tak sabar2 nak share ngan korang. Radziah ni ada business sendiri menjalankan perniagaan advertising ni bersama suami tercinta. Semoga perniagaan dan perkahwinan mereka sukses selalu..

1 comment:

Amal @ PriaPrai @ Chulan Chin said...

Aslkm..
1. tiap kali masuk rumah ni (blog), psti ada pkembangn baru, tk kiralh lambat atau cepat, psti ada mklmt yg blh diketahui. SYABAS -usaha gigih marzida dll hingga dpt cari lagi kwn2 lama skkp.
2. terubat rindu, tengok murid2 lama yg dh besar/dewasa serta bkeluarga. radziah memg 'abah' tkleh lupa, mata comelnya, tetap tk berubah! n teringat dgn wajah bapanya- apa khabarnya, sihat kah..?
3. n 2 marzida, 'abah' kena belajar buat rangkuman foto kat bawah tu. kreatif betul! tahniah!
wslkm.