Lokasi Gathering Reunion Kali Ke-2 2009

sembang2

Tuesday, August 5, 2008

Hotel Seri Malaysia, Bagan Lalang

Assalammualaikum,

FOA aku mohon maaf banyak2 sebab terpaksa mengambil tindakan drastik ini dengan mencadangkan tempat lain sebagai alternatif Casa Rochado, PD. Rata2 feedback yang aku terima melalui telefon sedih jugak ler.. sebab ada yang complain masa, jauh n tol. So aku cuba sedaya upaya sekarang ni dapatkan tempat yang lain.. Akhirnya aku bertemu dengan Hotel Seri Malaysia nie.. So korang kiralah sendiri ikut detail yang berikan ini:-

Aku rasa okay jugak sebab aku rasa ramai yang belum pernah sampai bagan lalang nie.. dulu pun aku ingat maser kecik2 jer gi ngn family day Mc'D.

Hotel Seri Malaysia Bagan Lalang, Sepang(Klik Disini Untuk Lihat)

Masa Masuk & Keluar penginapan : Selepas jam 3.00 petang/ sebelum jam 1.30 petang

KADAR PAKEJ

Bilik Penginapan


RM140.00 bersih sehari semalam (Bilik Family Standard)
Termasuk sarapan pagi untuk 2 orang

RM150.00 bersih sehari semalam (Bilik Family Room)
termasuk sarapan pagi untuk 3 orang

RM120.00 bersih sehari semalam (Bilik Family Standard)
(Tidak termasuk sarapan pagi)

Makan Minum

Sarapan Pagi
- RM10.00 bersih seorang Dewasa
- RM 5.00 bersih seorang kanak2 6-11 tahun

Makan Tengahari
- RM18.00 bersih seorang Dewasa
- RM 9.00 bersih seorang kanak2 6-11 tahun

Makan Malam
- RM20.00 bersih seorang Dewasa
- RM10.00 bersih seorang kanak2 6-11 tahun

Makan Malam BBQ
- RM45.00 bersih seorang Dewasa
- RM25.00 bersih seorang kanak2 6-11 tahun

Lain2 Sewaan :-

@ RM600.00 - Dewan seminar/mesyuarat (bersih sehari)
@ RM200.00 - Peralatan Sukaneka beserta jurulatih
Air Kordial Sukaneka
@ RM600.00 - Sewaan set karaoke beserta dengan DJ

Lain2 Kemudahan
  • Kolam Renang
  • Bola Tampar
  • Fitness Station
  • Surau untuk 100 orang
  • Bola Jaring
  • Penyewaan Basikal
  • Ping Pong
  • Berhampiran Pantai
  • Trek Jogging
  • Sepak Takraw
  • Medan Ikan Bakar di Pantai
  • Video Games
Aku amat berharap kalian semua dapat luangkan masa mengisi borang pendaftaran tersebut. Kerjasama korang semua didahului dengan ucapan jutaan terima kasih.

No comments: