Lokasi Gathering Reunion Kali Ke-2 2009

sembang2

Thursday, July 10, 2008

Reunion SKKP 1991, 2008

Assalammualaikum sumer,

FYI, jika sesiapa yang baru lagi dalam blog kita nie.. skang ni ade plan baru iaitu membuat Reunion Family Outing ala2 Family Day gituh.. Ia akan berlansung selama 2 Hari 1 Malam so kenalah korban masa anda semua.. Kami akan cuba sedaya upaya untuk membuat aktiviti luar seperti acara yang ringkas sebab aku tau masa suntuk.. Pilihan utama ialah beach resort yang mengadakan aktiviti2 pantai n santai..hehe.. So tarikh dan tempat belum diputuskan lagi. Namun aku harap korang semua sudi la join skali.. Sesiapa yang serius untuk melibatkan diri diminta untuk membayar sedikit deposit sebanyak RM50 satu kepala kalau yang bekeluarga tu kira RM100 sebab berdua.. Kanak2 akan diputuskan kemudian untuk bayaran makanan sahaja..untuk menempah yang korang ni confirm untuk terlibat.. Ia bertujuan juga untuk mendapatkan jumlah yang benar2 ingin menyertai reunion kite ini.

Aku pun faham yang bekeluarga banyak komitmen sebab itu aku juga mencadang kita buat kutipan bulanan bermula bulan julai ini. Memang pada mulanya bajet kita antara 60-80 satu kepala.. Harap korang semua sudi berbelanja lebih untuk 100-150 satu kepala termasuk penginapan, fasiliti yang selesa dan makan2 disediakan di buffet hotel.

Jika sesiapa yang berminat bolehlah menghubungi treasurer kita iaitu cik rosmah (012-2060143) n cik norsliha (017-2566791) untuk membuat pembayaran sebanyak RM50/RM100 sekaligus menempah nama korang.

Kami akan memberi tarikh dan lokasi reunion tersebut yang insyaallah akan diadakan selepas raya.. so ada masa lagi jika nak menyimpan.. Meeting akan diadakan tidak lama lagi untuk memutuskan tarikh dan lokasi tersebut.. Di harap kalian bersabar sedikit..dan menyokong usaha kami ini..

Sekian harap maklum dan terima kasih.

Wassalam..

No comments: