Lokasi Gathering Reunion Kali Ke-2 2009

sembang2

Saturday, June 14, 2008

Azmi's Family



Dalam pencarian teman-teman kita.. Azmi telah muncul dan telah mengirim gambar ini buat tatapan kita semua. Gambar berdua Azman dan Azmi tu aku sendiri tak pasti yang mana satu Azmi dan Azman. Jika Azmi aku rasa yang baju biru cair tu la sebab dia tinggi.. entahlah nanti kita tanya tuan empunya diri dulu ya..

Budak kembar yang dulunya menceriakan kelas kita ini.. kadangkala jika bergaduh membuatkan suasana kelas kita hingar bingar juga..

Azmi masih lagi di Kampung Pandan.. azman pun sama.. Azman masih solo..Azmi sudahpun berkahwin aku rasa dia yang terawal ke jinjang pelamin di antara kita semua.. Dikurniakan sepasang hero dan seorang heroin, anak yang pertama Muhammad Haikal Nazmi Bin Azmi 9thn, kedua Nur Atiqah Azmiera Binti Azmi 7thn dan yang ketiga Muhammad Hakimie Nazmie Bin Azmi 5thn. Isterinya bernama Putrie Asmarra @ Emmie Bte Che Nan boleh dipanggil dengan nama Amy.






3 comments:

Amal @ PriaPrai @ Chulan Chin said...

aduh..si kembar ni, dr gambar, tengok saiz diorang mesti besar punye! sihat walafiat.. alhamdulillah, ada yg dh berkeluarga. (anak azmi yg perempuan tu, muka ada iras azimah adik azlina masa kecik. betul tak lina/yazid?)apapun, doa semoga kalian semua aman bahagia bersama keluarga tercinta. amiin. (makin tak sabor nak bertemu kalian...)

mie79 said...

akum...
khakhakahkahakhaka...
kalau tgk saiz dalam gambr ni mmg besor pon...khakahkaha..anak saya yg pompuan nie memang gedik sket..
suka melaram jerr..camner pon..tima kaseh cikgu krn mendoakan kebahagian kami sekeluarga..moga cikgu pon samer.. Insya-Allah..

rose79 said...

Heheheheheheh.....kelakar tul laaa ko nie Mie. Dari sekolah rendah dulu sampai sekarang perangai masih lagi tak berubah, masih sama.Tengok pic korang nie, sihat2 belaka.Walauapapun, seronok bertemu kembali......Welcome back........