Lokasi Gathering Reunion Kali Ke-2 2009

sembang2

Monday, May 19, 2008

Salam permulaan..

Assalammualaikum,

Kepada semua sahabat-sahabat lama yang sudah lama tidak berjumpa di harap kalian semua sihat sejahtera disamping keluarga tersayang.. Aku ni bab mengarang memang failed la.. so siapa yang rasa pandai tu kan.. boleh lah bg emel aku assign jadi moderator boleh? Hantarlah apa-apa makluman yang korang nak buat. Aku berharap sangat walaupun kita sudah ada life masing2 tapi kita dapat luangkan masa berkumpul di blog ini dan meninggal pesanan ringkas supaya silaturahim kita bertambah kuat dan berkekalan... Aku plan nak buat reunion untuk kelas kita so.. aku bagi tarikh korang undi lah ek kt polls tu... okay semoga kita dapat bersama-sama mengimbau kenangan yang lama..

Buat Cikgu kita Cikgu Adlan yang senantiasa dalam ingatan.. dikesempatan ini juga kami ucapkan 'Selamat Hari Guru.. jasa cikgu buat kami tak dapat kami balas buat selama-lamanya.. hanya ingatan tulus ikhlas dan senantiasa mendoakan kesihatan dan kebahagian cikgu sekeluarga.. Amin...'

Buat semua ummi, ibu, mama, mak dan sewaktu dengannya.. 'Selamat Hari Ibu... buat kalian semua semoga jadilah ibu yang mithali.. ingatlah tidak semua wanita dapat bergelar jadi ibu.. terimalah amanah yang tuhan beri dengan sebaik-baiknya..'

3 comments:

Amal @ PriaPrai @ Chulan Chin said...

aslkm.. SYABAS & TAHNIAH - buat marzida, atas usaha mewujudkan blog ini. terharu, tersentuh, tergugah membaca catatanmu.. terimbau semula kenangan di skkp dulu. yalah, skkp banyak meninggalkan kenangan suka duka dalam kamus kehidupan abah sebagai guru di situ.. besar harapan, reunion dapat diadakan nanti, n menemukan semula kawan2 di 6k (1991).. rasanya masing2 dah berkeluarga.. semoga Allah swt melimpahkan kebahagiaan kpd marzida n rakan2 semua. amiin.

Marzida said...

Alhamdulillah berkat doa cikgu kami semua sudah berjaya dan mempunyai karier masing2.. Insyaallah jika ditakdirkan kita akan berjumpa..

mie79 said...

yelahh tu...ader karier masing masing...tu yg sumer pon tak pernah nnmpak...hehehe...oklahh